Tamer Sağır’dan bir şiir, Spleen Fanzin’in 2. sayısından

Oooo Mastika

bağcı bağa ne korkarak girdi, neden öyle dedik diye sus

bağcınınsa derdi bağı dövmek, bu işin tersliği de bu

oysa lale müldür kaç para kazanıyor ayda kim bilir

şair olmak üzüm olmak, üzüm olmak bir bağa

ah allahım seninle karşılıklı ne şarap içilir.

 

kurabiye yaptım gel, sofrası desem kurtların bak

hamurun da bir ruhu var diye inandım yattım

çekmeceye koymuş annem çikletleri, zehir gibi

bir ilahi dinlemeden ölünemezmiş ne tezat

sabaha kadar wufi dinledim: bafbaf.

 

erhan afyoncu’nun gözlükleri ne kadardır gibi

şeyhime desem ki dudakların öyle güzel

öpüşmek içimden seninle taze bir günah mı?

böyle dertlerim oluyor benim sahi ne sandınız

 

polis polis baktığım çocuklarım, azraili susturmuşluğum var

anahaber sunucuları mesela, haberlerden hemen sonra

ellerini hangi tür kanla yıkar.

çelenklere takılıp girmiştim düğün salonlarına

rüzgarları sussun kuzeyin, ooooh mastika.

ahh şeyhim bir açıp görsen televizyonu

tanrıdan çok tanrı var.

About spleenfanzin

Kişi sıkıldıkça kendini düzer! Spleen Fanzin yayımlandı! spleenfanzin tarafından yazılan tüm gönderileri görüntüle

Bir Cevap Yazın

