Harun Atak’tan bir şiir, Spleen Fanzin Sayı 1’den

TEKVİN ve HİÇLİK KİTABI ya da ÂH

Spleen Meseli ya da Bir Köz Mayası

Ben ki bana hep küf.. Ucuydum ıssızın: Kökağrısı!
Kanıksayan. Sakat saatlerde..
Çözülüşüydüm eklemlerin, yörüngesizliğe

Kökağrısı: Zehirli alaşımıdır, ilk sarsıntının

Ben ki bana hep boş.. Salyangoz kabuğuydum
Avuçiçlerine yürüdüm sıkıntının
Sınandığım zemini çevreledikçe, toz

Sıkıntının avuçiçleri, bazen: Bir köz mayasıdır,
bulanık

Tortusu sindi zerrelerime
:
Kaos.

About spleenfanzin

Kişi sıkıldıkça kendini düzer! Spleen Fanzin yayımlandı! Tüm gönderileri spleenfanzin ile görüntüle

One response to “Harun Atak’tan bir şiir, Spleen Fanzin Sayı 1’den

Bir Cevap Yazın

